zondag 28 maart 2010

De eerste haakcreaties!

Al lange tijd wil ik haken leren maar omdat ik linkshandig ben is het lastig te leren van een rechtshandige. Mijn collega kan linkshandig haken en leert het me. Het vasthouden van de haaknaald en draad leverde wat problemen op en ik dacht dat ik het noooooit zou leren. Gelukkig gaat het inmiddels een stuk beter. Gisteren heb ik de hele middag op de bank gezet bij mijn nicht en daar zitten haken. Zie hier het resultaat. Mijn collega was begonnen met het lapje en zij haakt fijner dan ik dus vandaar dat het lapje wol wat uitloopt. Ik ben er zelf erg tevreden over. Het wol heb ik gekocht bij de zeeman, leuke kleurtjes voor maar 0,79 cent per bol.

1 opmerking:

  1. Goed zeg zie je nou wel dat het je wel lukt alles is te leren

    BeantwoordenVerwijderen